Na internetu se objevují výzvy k bojkotu služeb RadioMobilu

8. 1. 2003 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na internetu se začaly objevovat výzvy k bojkotu služeb mobilního operátora RadioMobil. Jednodenní protest proti únorové změně tarifů by se měl uskutečnit 28. ledna. Na několika internetových serverech je možné rovněž podepisovat petice proti cenovým změnám. Podle údajů provozovatelů je zatím podepsaly tisíce lidí. Firma na přelomu roku oznámila, že od února mimo jiné zpoplatní posílání SMS z internetu a volání do hlasové schránky.
Podle mluvčího RadioMobilu Jiřího Hájka stále platí, že pokud zákazník porovná cenu SMS či minutovou sazbu tarifů T-Mobile, stále mu vyjde, že firma nabízí za utracené peníze nejlepší hodnotu. „Jako jediní totiž nabízíme volání více než třem milionům zákazníků již od dvou Kč za minutu,“ uvedl. Podle autora jedné z petic by však chystané změny znamenaly řadu komplikací v komunikaci.
K bojkotu vyzývá například stránka http://tmo.webpark.cz nebo http://www.konecbezplatnychsms.zde.cz.
RadioMobil zpoplatní posílání SMS ze své internetové brány jako první operátor na trhu. Zprávy budou moci od února posílat pouze registrovaní uživatelé a zaplatí za ně podle svého tarifu. Ostatní operátoři se k tomuto nepopulárnímu kroku zatím nechystají. Firma rovněž pro většinu zákazníků zdraží posílání SMS zpráv až o 70 procent. Operátor chce naopak zlevnit volání z předplacených karet Twist do pevné sítě o 2,90 Kč volání v rámci sítě pro uživatele tarifu Twist Extra.
RadioMobil měl na konci září v síti T-Mobile přes 3,28 milionu klientů.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.