Multikanály vítězí

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výsledky sledovanosti britských televizí podle společnosti Barb ukázaly, že během Vánoc dosáhly větší podíl na sledovanosti neterestrické kanály. Multikanálové stanice ve vánočním týdnu získaly 22,4% podíl na sledovanosti, zatímco komerční ITV 22,2%. Celkově multikanálové platformy vykázaly za rok 2002 meziroční nárůst podílu o 2,4 %. Nepotvrdily se tak předpovědi, že na britském trhu není prostor pro další rozšiřování neterestrických kanálů. Společnosti SkyEmap na tento rok plánují spuštění dalších čtyř neterestrických televizních kanálů. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.