MTV v novém

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Hudební televize MTV provedla v Británii a Irsku výrazné změny. Stanice společnosti Viacom zavedla nové programy: týdenní hitparádu Hitlist International nebo přehled filmů a her Screenplay; obměnila moderátory i upoutávky. Změny MTV jsou vyvolány plánovaným spuštěním konkurenční hudební stanice Channel U, která začne v Británii vysílat v únoru. MTV hodlá podle prohlášení Billa Roedyho, prezidenta společnosti, navýšit investice do programu o 20 % a spustit nové služby, mezi nimi pobočku MTV Africa. tot

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.