Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní operátoři v USA nedoručí každý měsíc miliony SMS

Redakce MAM16. 1. 2003

Miliony textových zpráv poslaných mezi uživateli mobilních telefonů v USA se každý měsíc ztratí. Šance na doručení SMS zprávy závisí převážně na tom, jaké sítě obě strany užívají. Vyplývá to ze studie společnosti Keynote Systems Inc.
Popularita zasílání SMS stále roste, protože odeslání zprávy stojí pouze deset centů. Podle Keynote však svého příjemce nenalezne až 7,5 procenta odeslaných textových zpráv. Podle posledních údajů sdružení Cellular Telecommunications & Internet Association byla v červnu 2002 poslána v USA miliarda textových zpráv. Při ztrátovosti 7,5 procenta tedy nebyly doručeny miliony zpráv.
V Evropě pochází z textových zpráv deset až 15 procent příjmů mobilních operátorů. Přijetí těchto služeb v USA je však pomalejší, protože do loňského roku nemohli uživatelé posílat zprávy do jiné sítě, než kterou používali.
Největší úspěšnost v doručování zpráv má třetí největší operátor v zemi, AT&T Wireless Service. V rámci vlastní sítě je úspěšně doručeno až 97,8 procenta zpráv a do cizích sítí 95,5 procenta. Konkurenční firma Verizon Wireless je zas nejúspěšnější v přijímání zpráv. Její zákazníci přijmou 95 procent zpráv zaslaných do sítě. T-Mobile USA, který je šestý největší mobilní operátor v zemi, však patří mezi operátory s nejhorším výkonem. Pouze 86 procent zpráv poslaných ze sítě T-Mobile do jiné sítě najde svého příjemce. V rámci T-Mobile dorazí úspěšně 87 procent zpráv. Klientům firmy dorazí s úspěchem 92 procent zpráv z jiných sítí.
Podle mluvčího největšího tuzemského operátora Eurotel Jana Kučmáše může neúspěšnost doručování SMS v USA souviset s horší kompatibilitou mobilních sítí i poměrně krátkou dobou od rozšíření technologie. Eurotel má úspěšnost doručení zpráv přes 99 procent. Zprávy nedojdou zejména při posílání do zahraničí nebo při zadání neexistujícího čísla ve správném formátu.
Společnost RadioMobil, která provozuje tuzemskou mobilní síť T-Mobile má podle mluvčího Jiřího Hájka narozdíl od sesterské firmy v USA rovněž úspěšnost odesílání zpráv přes 99 procent.

-čtk-

×

Velké pivovary se dohodly na etickém kodexu podpory odbytu

Starší článek

Tržby deseti největších řetězců loni stouply o 15 % na 192 mld. Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více