Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Miliardář Haim Saban se chce ucházet o aktiva KirchMedia

Redakce MAM20. 1. 2003

Americký miliardář Haim Saban se chce na poslední chvíli ucházet o německou mediální společnost KirchMedia, která funguje v režimu bankrotové ochrany. Saban se z toho důvodu v úterý sejde se zástupci koncernu a pokud uspěje, má šanci smést z cesty konkurenční firmu Heinrich Bauer.
K rozhovorům s americkým investorem dojde zhruba čtyři týdny poté, co se Kirch se společností Heinrich Bauer Verlag dohodl na všech klíčových otázkách. Heinrich Bauer má tudíž za dvě miliardy eur získat hlavně televizní aktiva.
Mluvčí společnosti KirchMedia ale rozhovorům se Sabanem moc velkou váhu nepřikládá a tvrdí, že nabídku by vedení firmy vzalo v úvahu jen za předpokladu, že by jednání s firmou Heinrich Bauer zničehonic padlo. KirchMedia ovládá největší televizní impérium v Evropě – společnost ProSiebenSat.1 Media AG.
“Do paralelních jednání nevstupujeme. Rozhovory s Bauerem uzavřeme nejpozději v únoru,” řekl mluvčí s tím, že zatím neví o žádných problémech, které by uzavření dohody stály v cestě. Avšak zdroje z odvětví tvrdí, že Saban se záměru jen tak lehce nevzdá a bude se snažit plány realizovat.
Bauer podle zdrojů za hlavní aktiva KirchMedia nabídl zhruba 700 milionů eur. Získat by přitom chtěl 52,5 procenta akcií v ProSieben a 52 procent akcií ve filmotéce, která má hodnotu kolem 1,3 miliardy eur. Zbývajících 48 procent akcií filmotéky by měly získat věřitelské banky.

-čtk-

×

Distributor vodky Finlandia na českém trhu Alkometa

Starší článek

Televizní společnosti BBC a Al-Džazíra si budou vyměňovat zprávy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více