Marketingové plány Delvity

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec Delvita se chce v roce 2003 více zaměřit na náročnější zákazníky, kteří se zajímají i o jiné aspekty, než je cena. Řetězce budou posilovat prezentaci kvality výrobků a pohodlí při nákupu a větší důraz bude kladen i na vývoj výrobků s privátní značkou Delvita. Ve srovnání s rokem 2002 chce společnost věnovat dvojnásobek prostředků na trénink zaměstnanců a prostřednictvím propagačních letáků bude rovněž posílena přímá komunikace v supermarketech. bob

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.