Malajsie nechce reklamu s Pittem

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Malajské úřady zakázaly reklamu s Bradem Pittem proto, že nevypadá dostatečně asijsky. Toyota si vybrala hollywoodského herce k propagaci svého modelu po celé Asii, avšak malajské úřady se domnívají, že jde o urážku všech Asiatů. „Proč musíme využívat jejich tváře v našich reklamách? Nejsou naši lidé dostatečně pohlední?“ ptá se ministr malajské vlády Zainuddin Maidin. Zákaz je reakcí na rostoucí počet reklam promítaných v Asii, ve kterých vystupují zahraniční celebrity. Ty si takto chtějí vydělat a nepřijít o dobrou hereckou reputaci ve svých zemích. Catherine Zeta-Jones se například objevila v reklamách na Alfu Romeo, Castrol zase vsadil na Davida Beckhama poté, co z výzkumu vyplynulo, že ho 80 % Thajců, Vietnamců a Číňanů považuje za dostatečně dobrý důvod ke koupi motorového oleje. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.