Lowe GGK vyhrála Zlatopramen

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamu na značku piva Zlatopramen bude vymýšlet agentura Lowe GGK. V tendru si ji vybral majitel pivovaru, severočeská společnost Drinks Union. Výběrového řízení se spolu s Lowe GGK, která vybere rovněž mediální agenturu, zúčastnily Young & RubicamTTV. Pro Zlatopramen dosud vytvářela propagaci agentura Křídla. Její součástí byly i dva televizní spoty, které pro erotický motiv odmítla TV Nova vysílat před 22. hodinou. Z dalších značek, jež patří do portfolia firmy, je výrazněji mediálně podporována pouze Stará Myslivecká, jejíž reklamu má na starosti agentura ThamesDown. Vedle Zlatopramenu patří Drinks Union také značky piv New Face, Březňák, Louny a Kutná Hora. Podle monitoringu společnosti ACNielsen utratil v r. 2001 Zlatopramen za nákup mediálního prostoru 46 506 251 Kč. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.