Reklamu na značku piva Zlatopramen bude vymýšlet agentura Lowe GGK. V tendru si ji vybral majitel pivovaru, severočeská společnost Drinks Union. Výběrového řízení se spolu s Lowe GGK, která vybere rovněž mediální agenturu, zúčastnily Young & Rubicam a TTV. Pro Zlatopramen dosud vytvářela propagaci agentura Křídla. Její součástí byly i dva televizní spoty, které pro erotický motiv odmítla TV Nova vysílat před 22. hodinou. Z dalších značek, jež patří do portfolia firmy, je výrazněji mediálně podporována pouze Stará Myslivecká, jejíž reklamu má na starosti agentura ThamesDown. Vedle Zlatopramenu patří Drinks Union také značky piv New Face, Březňák, Louny a Kutná Hora. Podle monitoringu společnosti ACNielsen utratil v r. 2001 Zlatopramen za nákup mediálního prostoru 46 506 251 Kč. jj
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).