Limitovaná edice Peugeot 607 Odyssea

30. 1. 2003 12:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. přichází s limitovanou edicí modelu Peugeot 607 pod názvem Odyssea. Cílem limitované edice je zákazníkovi maximálně zpříjemnit pobyt na palubě vozu a zároveň usnadnit jeho cestování.

Zákazník získá v rámci limitované edice 607 Odyssea multifunkční barevný display s integrovaným navigačním systém (včetně CD ROMu), xenonové světlomety a 17“ hliníková kola. Cena uvedené výbavy je 20 000 Kč.
Peugeot 607 Odyssea s benzínovým motorem 2.2 je nabízen za cenu 1 070 000 Kč, s motorem 2.2 HDI za cenu 1 090 000 Kč a s motorem 3.0 za 1 250 000 Kč.

Model 607 je právem považován za vlajkovou loď společnosti Peugeot. Ve své třídě se stal v roce 2002 čtvrtým nejprodávanějším modelem s celkovým počtem 219 zakoupených vozů. Od svého uvedení na trh v roce 2000 se prodalo více než 800 kusů. Využití 607 nechybělo ani na prestižních akcích celosvětového významu, jakým se stal v minulém roce summit NATO, na kterém bylo na přání francouzského zastupitelství k dispozici 17 vozů Peugeot 607.

Kontakt pro tisk:
Lucie Kučerová,
Public Relations
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
tel.: (+420) 244 118 882
mobil: (+420) 724 106 111
fax: (+420) 244 118 801
e-mail: [email protected]
www.peugeot.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.