Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé chtějí, aby obchody zůstaly o víkendech běžně otevřeny

Redakce MAM21. 1. 2003

Většina lidí si přeje, aby obchody byly běžně otevřeny i o víkendech. Naopak je většině lidí lhostejné, zda budou prodejny otevřeny i o státních svátcích, až do 22 hodin a zda mají mít hypermarkety nonstop prodejní dobu. Vyplývá to z výzkumu, který mezi 1000 respondenty provedla agentura GfK Praha. Ti, kdo se jasně vyjádřili, zda by obchody měly fungovat jako doposud i o státních svátcích a v noci, však v drtivé většině odpověděli kladně.
Diskusi o otevírací době obchodů otevřely obchodní odbory koncem loňského roku, když ústy svého předsedy Alexandra Leinera požadovaly zrušení možnosti nonstop prodejní doby. Zákon by podle nich měl usměrnit i otevírací dobu ve svátek.
Podle výzkumu chce 60,4 procenta lidí, aby obchody měly běžně otevřeno o víkendech. Proti se vyslovilo jen 2,9 procenta. Zbývajícím 36,7 procenta lidí je to lhostejné. Aby měli obchodníci otevřeno i v době státních svátků, což je 11 dní v roce, se vyslovilo 44,5 procenta. Za nevýhodné považuje otevřené obchody o státních svátcích 6,3 procenta lidí.
Zhruba 41 procentům lidí vyhovuje běžná otevírací doba do 22 hodin. Za nevýhodu to považuje 8,1 procenta. Celkem 34,4 procenta lidí vítá nonstop prodejní doby v hypermarketech a supermarketech. Celkem 7,5 procenta respondentům však 24hodinová prodejní doba nevyhovuje.

-čtk-

×

Česká televize bude opět vysílat volbu prezidenta přímým přenosem

Starší článek

Pán prstenů za první víkend přilákal do kin 138.868 diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více