Leo Burnett získala Philips

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Agentura Leo Burnett patřící do sítě Publicis získala rozpočet společnosti Philips v hodnotě 250 mil. dolarů (7,5 mld. korun). Ten se týká domácích spotřebičů, péče o tělo a lékařských přístrojů. Dosud se o tuto oblast starala agentura D’Arcy, která spadá od září 2002 rovněž pod síť Publicis a v současnosti zaniká. Její klienti přecházejí k dalším agenturám sítě Publicis. Zodpovědnost za rozpočet převezmou pobočky Leo Burnett v Londýně, Chicagu a Honkongu. zuj

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.