Radana Čechová
Společnost Lego rozšiřuje svou cílovou skupinu. Starší chlapce (6—12 let) se snaží oslovit svou novou produktovou řadou Lego Sports. Ta je určena pro příznivce sportovních her a bude obsahovat stavebnice, pomocí kterých si děti nejen sestaví stolní verze sportů, ale hry si také budou moci samy nebo společně se svými kamarády zahrát. Jako první se v lednu objeví sady na téma basketbal. V dubnu, v době konání mistrovství světa v ledním hokeji, se objeví sady pro příznivce hokeje. Na podzim sérii ještě doplní stavebnice zaměřené na extrémní sporty. „Cílem společnosti Lego je zavést silnou řadu v kategorii stolních sportovních her a zaplnit tak mezeru, která v tomto segmentu na trhu existuje,“ řekla Monika Budinová, marketingová manažerka firmy Lego Trading. Součástí marketingové strategie je uzavřená smlouva o dlouhodobém spojenectví s Národní basketbalovou asociací (NBA) a Národní hokejovou ligou (NHL). Marketingový mix v ČR bude tvořen především adaptovanou televizní a tiskovou kampaní. Tu bude Lego Trading připravovat interně a ve spolupráci s Young & Rubicam. n
Přes slavné osobnosti. Značka hraček Lego se rozhodla rozšířit svojí cílovou skupinu na nové spotřebitele.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?