Koncem ledna začne v Brně vycházet nový deník Večerní Brno

7. 1. 2003 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Večerní Brno je název nového deníku, který začne v druhé polovině ledna vycházet v Brně. „List bude orientován pouze na informace o dění v jihomoravské metropoli,“ řekl majitel a šéfredaktor deníku Zdeněk Kopřiva.
Večerní Brno má podle Kopřivy vyplnit na mediálním trhu místo, uvolněné v roce 1997 tehdejším Brněnským večerníkem. List bude vycházet vždy po poledni, denně od pondělí do pátku v rozsahu osmi stran. Noviny čtenář pořídí za šest korun.
Šéfredaktor chce, aby nový deník přinášel regionální zpravodajství, které osloví „běžného občana“. „Žádná vysoká politika ani prohlášení známých politiků ve večerníku místo mít nebudou,“ slibuje šéfredaktor. Deník tak podle Kopřivy bude přinášet rozličné informace ze společenského, kulturního nebo kriminálního dění v Brně a z místní komunální politiky.
Kopřiva je již řadu let majitelem společnosti ITV, provozují brněnskou regionální televizi TV Atlas. Zpravodajství televize a novin má však být na sobě nezávislé. Nový deník bude vytvářet redakční tým se 17 zaměstnanci.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.