Kanál HBO už pošesté nabídne přímý přenos z udílení Oscarů

28. 1. 2003 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

I letos přichystal filmový kanál HBO pro své diváky přímý přenos ze slavnostního předávání prestižních cen Americké filmové akademie Oscar za rok 2002. To se uskuteční v noci z 23. na 24. března.
„Letos potěšíme jak lovce aktuálních zpráv při časně ranním přímém přenosu, tak i ostatní diváky, kteří dají přednost sledování záznamu slavnostního ceremoniálu. Ceny budou předány v neděli 23. března ve večerních hodinách pacifického času už popětasedmdesáté. Pro naše zeměpisné šířky to znamená vydržet u televizních obrazovek až do pondělních ranních hodin,“ řekla Monika Matyášová z HBO.
Přímý přenos uvede tato placená televize 24. března od 02:00 a potrvá jako každoročně asi tři a půl hodiny. Devadesátiminutový záznam pak uvidí diváci HBO ve stejný den od 20:00.
Přímý přenos i záznam z udílení Oscarů za rok 2002, které stanice HBO odvysílá už pošesté za sebou, zprostředkuje i divákům na Slovensku.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.