Komunikační agentura Jazz Communications získala po dvou měsících od svého založení prvního klienta. Od února, kdy se objeví nová produktová kampaň, by měla zajišťovat veškerý komunikační servis pro Union banku. Podle vyjádření ředitele Jazzu Martina Hoferka banka nepořádala tendr, ale vybrala si agenturu na základě projektu, se kterým ji Jazz Communiactions oslovila. Agentura by měla pro Union banku zajišťovat nadlinkovou reklamu, PR, direct mail i CRM. Pro Union banku, jež v loňském roce investovala do nákupu mediální plochy témě 43 mil. korun, pracovala dosud agentura Lowe GGK. Do původem ostravské Union Group vstoupila kapitálově vloni v létě italská finanční skupina Invesmart BV, která nyní ve firmě vlastní 75% podíl. jj
Prodeje Stratosféry v říjnu
Auditorská společnost Ernst & Young poskytla údaje o prodaných nákladech vydavatelství Stratosféra v měsíci říjnu loňského roku. Za toto období se tituly tohoto vydavatelství prodávaly v následujícím množství: Spy 133 650, Speed 28 271, CosmoGirl 38 567, Redhot 22 696, Cosmopolitan 70 637, Harper’s Bazaar 44 910, Esquire 33 791 a Style 32 158 výtisků. mav
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).