Jaká je vize privátních značek?

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

V Německu byly publikovány první výsledky studie s příznačným názvem „Perspektivy privátních značek“ z dílny německého mediálního domu BauerMedia. V prvních analýzách se lze dočíst mimo jiné i to, že spolu s tím, jak přibývá privátních značek (značky prodejních řetězců) v obchodních řetězcích, roste i ochota spotřebitelů uvedené značky nakupovat. Výzkum si všímá i toho, že kupující jsou výrazně opatrnější s nákupem privátních značek v případě, že je cena takového výrobku výrazně nižší než u klasických značkových produktů. Autoři studie docházejí zatím k jednomu velmi zajímavému závěru — ani privátní značky nemusí být za každou cenu inzerovány prostřednictvím toho nejjednoduššího argumentu — že jsou levné. Spotřebitele totiž zajímá i kvalita výrobků, a tak následně porovnávají podle poměru cena/výkon. Více informací na toto téma by mělo být k dispozici nejpozději do konce března, kdy bude publikována celá studie. pav

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.