Inzertní příjmy vydavatelů

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Inzertní příjmy vydavatelů dosáhly v loňském roce celkové výše 12,81 mld. Kč, jak vyplývá z monitoringu společnosti TNS A-Connect, jehož výsledky zveřejnila Unie vydavatelů. Nejvíce loni z inzerce získal vydavatel deníku MF Dnes, společnost Mafra (2,220 mld. Kč), což představuje 17,34% podíl na trhu. Následují Vltava Labe Press (2,164 mld. Kč), Ringier ČR (1,036 mld. Kč), Economia (807 mil. Kč) a Borgis (595 mil. Kč). Další desítku v pořadí představují s dvěma výjimkami vydavatelé časopisů — Sanoma (531 mil. Kč), Hachette Filipacchi 2000 (459 mil. Kč), Stratosféra (443 milionů Kč), Lidové noviny (404 milionů Kč), Europress (248 mil. Kč), Astrosat (234 mil. Kč), Metro (228 mil. Kč), Mediacop (218 mil. Kč), Burda (195 mil. Kč) a Axel Springer Praha (164 mil. Kč).
mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.