Inzertní příjmy vydavatelů dosáhly v loňském roce celkové výše 12,81 mld. Kč, jak vyplývá z monitoringu společnosti TNS A-Connect, jehož výsledky zveřejnila Unie vydavatelů. Nejvíce loni z inzerce získal vydavatel deníku MF Dnes, společnost Mafra (2,220 mld. Kč), což představuje 17,34% podíl na trhu. Následují Vltava Labe Press (2,164 mld. Kč), Ringier ČR (1,036 mld. Kč), Economia (807 mil. Kč) a Borgis (595 mil. Kč). Další desítku v pořadí představují s dvěma výjimkami vydavatelé časopisů — Sanoma (531 mil. Kč), Hachette Filipacchi 2000 (459 mil. Kč), Stratosféra (443 milionů Kč), Lidové noviny (404 milionů Kč), Europress (248 mil. Kč), Astrosat (234 mil. Kč), Metro (228 mil. Kč), Mediacop (218 mil. Kč), Burda (195 mil. Kč) a Axel Springer Praha (164 mil. Kč).
mav
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).