Internetové bankovnictví GE využívá již přes 100 tisíc klientů

10. 1. 2003 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Klienti GE Capital Bank k 31. prosinci 2002 měli 101 303 aplikací intenetového bankovnictví, což představuje asi pětinu všech klientů. Internetové bankovnictví začala GE Capital Bank poskytovat v listopadu 2001. Na začátku loňského roku tuto služby využívalo přes 7700 klientů. Během pouhých dvanácti měsíců se jejich počet zvýšil na více než 101 tisíc.
Produkt s názvem Internet Banka Standard používalo 30 898 klientů, Internet Banku GEnius pak 70 405 klientů. Na rozdíl od verze GEnius je Internet Banka Standard určena i podnikatelům. Z celkového počtu 30 898 uživatelů tvoří právnické osoby a drobní podnikatelé více než třetinu. Mobil Banku (nástroj GSM bankovnictví) mělo ke stejnému datu 163 170 klientů, Telefon Banku pak 127 688 klientů.
Díky 101 tisícům uživatelů svého internetového bankovnictví je GE Capital Bank nejsilnější bankou v tomto segmentu přímého bankovnictví na českém trhu.
Z údajů banky vyplývá, že více než 70 % aktivních uživatelů Internet Banky Standard provede alespoň jeden platební příkaz pomocí internetu měsíčně. Celkově má alespoň jeden nástroj přímého bankovnictví přes 54 % klientů GE Capital Bank.
Účet GEnius byl v ocenění MaterCard Banka roku 2002 vyhlášen třísetčlennou odbornou porotou za účet roku 2002. GE Capital Bank v tomto ocenění zvítězila i v kategorii „Nejdynamičtější banka roku 2002“.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.