Hudební stanice O vstoupila do Media projektu

15. 1. 2003 01:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hudební stanice O, obchodně zastupovaná společností Big partnership media, se domluvila na měření sledovanosti s výzkumem Media projekt. Informaci potvrdil Jiří Lichý z Big partnership media. První výsledky budou k dispozici v květnu letošního roku.
„Mediaprojekt nabídl mnoho výhod. Například velkou rozšířenost mezi marketingovými pracovníky a velký vzorek respondentů. Z výstupů budeme moci získávat sociodemografický profil respondenta a čtvrthodinovou sledovanost,“ dodal Lichý.
Tiskové mediální zastupitelství Big Partnership Media (BPM), které má ve svém portfoliu 19 tiskových titulů, rozšířilo nabídku zastupovaných médií o Stanici O v listopadu loňského roku. Stanici O měla původně zastupovat společnost Boomerang Media, ke spolupráci ale nakonec nedošlo.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.