Historický úspěch podpory prodeje
Design souboru produktů na podporu prodeje značky Go Eurotelu Praha vytvořený společností STORY design získal nejvyšší ocenění evropské asociace POPAI — zlatou sošku indiána „Oskara“. Evropská soutěž Oscars POPAI Europe se uskutečnila jako součást pařížské výstavy „Komunikace v místě prodeje“, která je největší akcí svého druhu v Evropě. V historii POPAI je to vůbec poprvé, kdy byla oceněna společnost z bývalé komunistické země. V kategorii „Zvláštní reklamní akce — trvalý stojan“ navíc získala třetí místo kroměřížská firma Horma za stojan pro Hamé Babice. POPAI (point of purchase advertising international) je celosvětová organizace výrobců, uživatelů i zadavatelů produktů na podporu prodeje a byla založena již v roce 1936 v USA. dav
Podobné zprávy


Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef


Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku


Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

