Historický úspěch podpory prodeje

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Design souboru produktů na podporu prodeje značky Go Eurotelu Praha vytvořený společností STORY design získal nejvyšší ocenění evropské asociace POPAI — zlatou sošku indiána „Oskara“. Evropská soutěž Oscars POPAI Europe se uskutečnila jako součást pařížské výstavy „Komunikace v místě prodeje“, která je největší akcí svého druhu v Evropě. V historii POPAI je to vůbec poprvé, kdy byla oceněna společnost z bývalé komunistické země. V kategorii „Zvláštní reklamní akce — trvalý stojan“ navíc získala třetí místo kroměřížská firma Horma za stojan pro Hamé Babice. POPAI (point of purchase advertising international) je celosvětová organizace výrobců, uživatelů i zadavatelů produktů na podporu prodeje a byla založena již v roce 1936 v USA. dav

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.