Gurmánské týdny u T-Mobile

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

n Novou kampaň pod názvem „Gurmánské týdnyOchutnávky služeb zdarma“ zahájila společnost T-Mobile. Cílem je podnítit zákazníky T-Mobile k vyzkoušení a používání vybraných služeb a podpora vnímání značky. Kampaň míří v prvé řadě na stávající zákazníky T-Mobile a sekundárně na potenciální zákazníci vč. zákazníků konkurence. Služby, které si zákazníci T-Mobile budou moci postupně vyzkoušet, jsou SMS Chat, Loga a zvonění a jako poslední Navigator. Největší část mediálních výdajů za kampaň, která poběží do poloviny února, půjde do televize (45 %) a do tisku (40 %). Zbylých 15 % rozpočtu si rozdělí rozhlas, internet, rámečky v metru a Boomerang pohlednice. Kampaň vznikla v agentuře Euro RSCG New Europe. gs

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.