n Novou kampaň pod názvem „Gurmánské týdny — Ochutnávky služeb zdarma“ zahájila společnost T-Mobile. Cílem je podnítit zákazníky T-Mobile k vyzkoušení a používání vybraných služeb a podpora vnímání značky. Kampaň míří v prvé řadě na stávající zákazníky T-Mobile a sekundárně na potenciální zákazníci vč. zákazníků konkurence. Služby, které si zákazníci T-Mobile budou moci postupně vyzkoušet, jsou SMS Chat, Loga a zvonění a jako poslední Navigator. Největší část mediálních výdajů za kampaň, která poběží do poloviny února, půjde do televize (45 %) a do tisku (40 %). Zbylých 15 % rozpočtu si rozdělí rozhlas, internet, rámečky v metru a Boomerang pohlednice. Kampaň vznikla v agentuře Euro RSCG New Europe. gs
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).