Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Fúze TES Media a Intercable CZ oficiálně dokončeny

Redakce MAM22. 1. 2003

Představitelé kabelových poskytovatelů TES Media a Intercable CZ oficiálně oznámily dokončení sloučení dvojky a trojky kabelového trhu. Obě společnosti se na svém sloučení dohodly již loni v srpnu. Úřad pro hospodářskou soutěž pak jejich fůzi požehnal začátkem roku. Spojením kabelových operátorů vzniká nová společnost s celkovým počtem 270 tisíc předplatitelských domácností. Jednička kabelového trhu, společnost UPC Česká republika, má přitom přístup do 370 tisíc domácností. Jak se bude nový subjekt jmenovat,vedení společnosti tají s tím, že údaje zveřejní na konci druhého čtvrtletí.
Akvizice společnosti Intercable byla pro TES Media vedena konsorciem čtyř investorů. Tři z nich (mezi nimi AIG Emerging Europe Infrastructure Fund a Baring Communiations Equity) jsou původními investory společnosti TES Media. Čtvrtého, nového investora představuje JP Morgan Partners a stojí v čele celého konsorcia. Podle slov Roberta H. Gardnera, generálního ředitele TES Media, fůze představovala celkovou investici ve výši 70 milionů euro.
Podle obchodního a marketingového ředitele TES Media Dušana Jelínka se nově vzniklá společnost zaměří na individuální programovou nabídku, na možnosti kabelového připojení na internet a také na upgrade stávajících kabelových sítí společnosti. Ceny plánovaných programů společnost zatím tají.

-tot-

×

WPP se rozrostlo o HHCL

Starší článek

Rada prodloužila licenci rádiím Evropa 2 Morava a Východní Čechy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více