Fúze TES Media a Intercable CZ oficiálně dokončeny

22. 1. 2003 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Představitelé kabelových poskytovatelů TES Media a Intercable CZ oficiálně oznámily dokončení sloučení dvojky a trojky kabelového trhu. Obě společnosti se na svém sloučení dohodly již loni v srpnu. Úřad pro hospodářskou soutěž pak jejich fůzi požehnal začátkem roku. Spojením kabelových operátorů vzniká nová společnost s celkovým počtem 270 tisíc předplatitelských domácností. Jednička kabelového trhu, společnost UPC Česká republika, má přitom přístup do 370 tisíc domácností. Jak se bude nový subjekt jmenovat,vedení společnosti tají s tím, že údaje zveřejní na konci druhého čtvrtletí.
Akvizice společnosti Intercable byla pro TES Media vedena konsorciem čtyř investorů. Tři z nich (mezi nimi AIG Emerging Europe Infrastructure Fund a Baring Communiations Equity) jsou původními investory společnosti TES Media. Čtvrtého, nového investora představuje JP Morgan Partners a stojí v čele celého konsorcia. Podle slov Roberta H. Gardnera, generálního ředitele TES Media, fůze představovala celkovou investici ve výši 70 milionů euro.
Podle obchodního a marketingového ředitele TES Media Dušana Jelínka se nově vzniklá společnost zaměří na individuální programovou nabídku, na možnosti kabelového připojení na internet a také na upgrade stávajících kabelových sítí společnosti. Ceny plánovaných programů společnost zatím tají.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.