Euro RSCG má viceprezidentku

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Novou executive viceprezidentkou reklamní sítě Euro RSCG Worldwide byla jmenována Kate Robertsonová. Pro skupinu má být přínosem v oblasti vnitřního růstu a získávání nových zakázek. Ze své pozice se bude zodpovídat přímo chairmanovi Euro RSCG Europe Pierru Lécossovi. Kate Robertsonová přišla do Euro RSCG z pozice chief marketing officera pro Evropu, Afriku a Blízký východ agentury D’Arcy.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení