Mezinárodní společnost Ferring Pharmaceuticals si ve svém výběrovém řízení vybrala na zajištění PR kampaně pro rok 2003 českou agenturu EMC Group (člen skupiny Young & Rubicam Praha). Projekt, na němž bude agentura pracovat, se v první fázi zaměří na podporu jednoho z léků a probíhat bude v pěti státech střední a západní Evropy. „Konkrétní jméno výrobku však nemohu sdělit. Nepřeje si to klient s ohledem na konkurenci,“ řekl pro M&M Pavel Kočiš, který má na starosti nadnárodní část kampaně. Českou část kampaně bude zajišťovat Petr Hoffmann, account director agentury. I když zástupci EMC nemohli uvést jména ostatních agentur účastnících se tendru, M&M se podařilo zjistit, že v posledním kole se objevila jedna mezinárodní síťová agentura a jedna rakouská firma. rač
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).