EMC pro Ferring

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní společnost Ferring Pharmaceuticals si ve svém výběrovém řízení vybrala na zajištění PR kampaně pro rok 2003 českou agenturu EMC Group (člen skupiny Young & Rubicam Praha). Projekt, na němž bude agentura pracovat, se v první fázi zaměří na podporu jednoho z léků a probíhat bude v pěti státech střední a západní Evropy. „Konkrétní jméno výrobku však nemohu sdělit. Nepřeje si to klient s ohledem na konkurenci,“ řekl pro M&M Pavel Kočiš, který má na starosti nadnárodní část kampaně. Českou část kampaně bude zajišťovat Petr Hoffmann, account director agentury. I když zástupci EMC nemohli uvést jména ostatních agentur účastnících se tendru, M&M se podařilo zjistit, že v posledním kole se objevila jedna mezinárodní síťová agentura a jedna rakouská firma. rač

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.