Economia míří do zahraničí

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktivity mimo území České a Slovenské republiky zahájí v tomto roce vydavatelský dům Economia, patřící do světové skupiny ekonomického a finančního tisku Dow JonesHandelsblatt. V uplynulých dnech totiž získal vydavatelská práva k jedinému ekonomickému deníku v Jugoslávii, který zde vychází pod názvem Privredni Pregled (Hospodářský přehled). Economia v těchto dnech připravuje relaunch uvedeného deníku, jehož výsledkem má být hospodářský titul odpovídající evropským standardům. „Na českém a slovenském trhu již nevidíme další možnosti rozvoje. V Jugoslávii chceme aplikovat model Hospodářských novin, který se v ČR a na Slovensku osvědčil,“ zdůvodnil pro Marketing & Media krok vydavatelství jeho ředitel Miroslav Pavel. Plán na vybudování ekonomického deníku v Jugoslávii schválilo představenstvo Economie v loňském roce. Za tímto účelem pak v Bělehradě založilo dceřinou společnost Ecoprint, která bude mít vydávání deníku Privredni Pregled na starosti. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.