Do soutěže o nejlepší internetové stránky se přihlásilo 242 obcí

29. 1. 2003 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do soutěže o nejlepší internetové stránky měst, obcí a regionů Zlatý erb se letos přihlásilo 242 účastníků. Soutěž vznikla před pěti lety jako první svého druhu a loni v říjnu se dostala do finále světové přehlídky Stockholm Challenge Award. Uspěla tak v konkurenci téměř 600 projektů ze 78 zemí.
Do soutěže se nyní mohou zapojit i občané, kteří spolu s odbornou porotou i samotnými soutěžícími mohou nominovat svého favorita na hlavní cenu a Cenu veřejnosti, a to zasláním nominačního lístku z portálu Města a obce on-line (http://mesta.obce.cz). Uzávěrka je ve středu 19. března, sdělil autor projektu Jan Savický. Vyhlášení vítězů bude 24. března na konferenci Internet ve státní správě a samosprávě v Hradci Králové.
Cílem Zlatého erbu je podpořit využívání internetu pro poskytování informací orgánů územní samosprávy a on-line prezentaci měst, obcí a regionů. Soutěž pořádá Sdružení Zlatý erb ve spolupráci s portálem Města a obce on-line. Je součástí aktivit v rámci kampaně Měsíc internetu.
Soutěží se opět ve třech kategoriích: města, obce a regiony, sdružení a kraje. Letos poprvé byla vyhlášena i krajská kola, a to v Plzeňském kraji a Vysočině.
Hodnotí se zejména obsahová a výtvarná úroveň domovských stránek a jejich přínos pro vybrané skupiny uživatelů.
Do uplynulého ročníku se přihlásilo 242 soutěžících: 105 měst, 107 obcí a 30 sdružení a regionů. Proti předchozímu ročníku se počet soutěžních stránek zvýšil o 80 procent. V kategorii města zvítězil pražský magistrát před Novým Městem na Moravě a Kladnem. Z obcí se v čele umístily Pozlovice, Pohoří a Sázava u Lanškrouna. Z regionů ocenila porota informační server ŠumavaNet.cz, stránky kraje Vysočina a Sdružení obcí Orlicko. Stránky orlických obcí získaly i zvláštní cenu ministra vnitra za bezbariérový přístup. Nejvíce bodů od veřejnosti dostalo Nové Město na Moravě z kraje Vysočina.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.