Distributor vodky Finlandia na českém trhu Alkometa

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

pořádal zvláštní projekci nové bondovky Dnes neumírej, kterou Finlandia celosvětově sponzoruje, v  multiplexu Village Cinemas na pražském Smíchově.
Martin Pála, brand manager pro Finlandia vodku, představuje Martina Smolného, vicemistra Finlandia Vodka Cupu v přípravě míchaných nápojů. Novinářům míchal z Finlandie koktejly se stylovými jmény jako Ice palace nebo Agent.


Muž v kšiltovce není James Bond, ale Juha Ovaska, vicepresident Finlandia Vodka Worldwide. Praktické rady s mířením na lahve Finlandia vodky ukryté ve zvláštním terči, se kterým Finlandia objíždí v rámci promotion bary a restaurace, udílí Martin Pála.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.