Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deníky Vltava-Labe-Press od 1. ledna podražily o 50 haléřů

Redakce MAM2. 1. 2003

Vydavatelství Vltava-Labe- Press (VLP) zvýšilo od 1. ledna ceny svých deníků o 50 haléřů na výtisku. Zdražení firma odůvodnila zvýšením cen služeb a energetických a materiálových vstupů. V dnešních Denících Bohemia to uvedl ředitel divize východ VLP Karel Tejkl. Dodal, že loni VLP ceny nezvyšovalo a rezervy, kterými zvýšené náklady dosud krylo, již vyčerpalo.
Například Deníky Bohemia v regionálních mutacích pro východní Čechy podraží v průměru za celý týden o 6,3 procenta. Od pondělí do středy nyní stojí jedny noviny 7,50 koruny, s přílohami ve čtvrtek a sobotu devět korun a páteční s televizním magazínem stojí deset korun. Předplatitelům zůstala sleva korunu na výtisku.
Vydavatelství Vltava-Labe-Press se zaměřuje na vydávání regionálních deníků a patří mezi největší vydavatelské domy v České republice. V Čechách vydává pod společným titulem Deníky Bohemia 45 titulů a na Moravě pak jako Deníky Moravia dalších devět titulů. V Praze vydává Večerník Praha.
Podle posledních známých výsledků VLP v roce 2001 více než zdvojnásobilo tržby na 1,97 miliardy korun. Hospodaření vydavatelství se však propadlo do ztráty 273 miliónů korun po zisku 91 miliónů korun v roce 2000. VLP vlastní z 80 procent pasovská firma POL-Print GmbH & Co. Medien KG.

-čtk-

×

Mobil bude mít letos až 90 procent obyvatel ČR

Starší článek

Vydavatelé obnovili dodávky tisku distributorovi Mediaprint & Kapa Pressegrosso

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více