Další vývoj v distribuci

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po vydavatelství Mafra, které v předminulém týdnu podalo rozklad proti předběžnému opatření antimonopolního úřadu, se stejně v minulém týdnu zachovaly i společnosti Vltava Labe Press, Ringier ČRČeskoslovenský sport. Všem těmto čtyřem vydavatelům uložil úřad předběžným opatřením obnovit spolupráci s firmou Mediaprint & Kapa. VLP považuje rozhodnutí antimonopolního úřadu za zasahování státní moci do obchodních vztahů. Výpověď, kterou loni Mediaprintu zaslal vydavatel deníku Práva, byla na druhou stranu stažena. Podle informací jednatele MPK Ivana Kaufmanna Borgis údajně sám od sebe stáhl výpověď a výpovědní lhůta, která měla vypršet 31. ledna, se tak ruší. Případné obnovení spolupráce ostatních vydavatelů s distribuční firmou je zatím otevřené. Unie vydavatelů pak zaslala Radě ČT stížnost na pořad Klekánice, odvysílaný před koncem roku, jenž se situací na trhu distribuce tisku zabýval. UVDT je přesvědčena, že většina pořadu byla tendenčně zaměřena na obhajobu obchodní pozice firmy Mediaprint & Kapa. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.