Chevron Texaco svěřila své 4,5 miliardy síti WPP
Ropný koncern Chevron Texaco se rozhodl konsolidovat svůj celosvětový reklamní rozpočet pod střechou britského komunikačního holdingu WPP. Poté, co se mediální agentura Mediaedge CIA (patřící pod WPP) stala zodpovědnou za celosvětový nákup médií a plánování, získala v tendru další agentura z holdingu – Young & Rubicam na starost globální kreativní rozpočet. Young & Rubicam doposud zodpovídala za rozpočet společnosti v USA a od listopadu rovněž za evropskou kreativu. Agentura Y&R vyhrála rozpočet v hodnotě 150 milionů dolarů (4,5 miliardy korun) nad konkurenčními BBDO Worldwide, McCann-Erickson a Bates Worldwide. Zatím není jisté, kdo získá PR rozpočet, který dosud obhospodařovala další WPP agentura J. Walter Thompson Brouilliard. Společnost Chevron – Texaco vznikla v roce 2001 spojením firem Chevron a Texaco a v USA je v oboru číslem dvě za koncernem Exxon-Mobil.
-zuj-