Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český design slavil úspěch v zahraničí

Redakce MAM23. 1. 2003

Design souboru produktů na podporu prodeje značky Go Eurotelu Praha vytvořený společností STORY design získal nejvyšší ocenění evropské asociace POPAI – zlatou sošku indiána „Oskara“.
Evropská soutěž Oscars POPAI Europe se uskutečnila jako součást výstavy „Komunikace v místě prodeje“, která se konala na konci loňského roku v Paříži a která je s více než 200 vystavovateli a 14000 m2 výstavní plochy největší akcí svého druhu v Evropě. Do soutěže bylo výrobci přihlášeno více než 300 exponátů ve čtyřech desítkách kategorií. Mezi velmi silně obsazenou patřila i kategorie „reklamní sada či linie“ v níž produkt STORY designu zvítězil. V dlouholeté historii POPAI je to vůbec poprvé, kdy byla oceněna společnost z bývalé komunistické země. V kategorii „zvláštní reklamní akce – trvalý stojan“ navíc získala třetí místo kroměřížská firma Horma za stojan pro Hamé Babice.
POPAI (point of purchase advertising international) je celosvětová organizace výrobců, uživatelů i zadavatelů produktů na podporu prodeje a byla založena již v roce 1936 v USA, evropská odnož vznikla v Paříži v roce 1988 a v ČR (POPAI Central Europe) funguje asociace od roku 2001. POPAI pořádá v ČR soutěž Zlatá koruna, která je součástí dvoudenní konference Advertising fórum. Vítězné exponáty z národních soutěží mají šanci zúčastnit se klání mezinárodního – celoevropského kola o sošku Oskara.

-dav-

×

Nestlé koupí výrobu zmrzliny od cateringové společnosti Mövenpick

Starší článek

Výdaje na reklamu letos v USA mají stoupnout o 3,3 %

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více