Český design slavil úspěch v zahraničí
Design souboru produktů na podporu prodeje značky Go Eurotelu Praha vytvořený společností STORY design získal nejvyšší ocenění evropské asociace POPAI – zlatou sošku indiána „Oskara“.
Evropská soutěž Oscars POPAI Europe se uskutečnila jako součást výstavy „Komunikace v místě prodeje“, která se konala na konci loňského roku v Paříži a která je s více než 200 vystavovateli a 14000 m2 výstavní plochy největší akcí svého druhu v Evropě. Do soutěže bylo výrobci přihlášeno více než 300 exponátů ve čtyřech desítkách kategorií. Mezi velmi silně obsazenou patřila i kategorie „reklamní sada či linie“ v níž produkt STORY designu zvítězil. V dlouholeté historii POPAI je to vůbec poprvé, kdy byla oceněna společnost z bývalé komunistické země. V kategorii „zvláštní reklamní akce – trvalý stojan“ navíc získala třetí místo kroměřížská firma Horma za stojan pro Hamé Babice.
POPAI (point of purchase advertising international) je celosvětová organizace výrobců, uživatelů i zadavatelů produktů na podporu prodeje a byla založena již v roce 1936 v USA, evropská odnož vznikla v Paříži v roce 1988 a v ČR (POPAI Central Europe) funguje asociace od roku 2001. POPAI pořádá v ČR soutěž Zlatá koruna, která je součástí dvoudenní konference Advertising fórum. Vítězné exponáty z národních soutěží mají šanci zúčastnit se klání mezinárodního – celoevropského kola o sošku Oskara.
-dav-