Burda a Yukom fúzují v dominantního vydavatele firemních publikací
Počátkem týdne byla v Mnichově uzavřena fúze specialistů na korporátní publikace – Burda Com Brands & Media a Yukom Medien. Končí tím snaha manažera Yukomu Manfreda Hasenbecka najít vhodného partnera, který by převzal v Yukomu 51% podíl vydavatelského domu Axel-Springer.
Podle Hasenbecka tak vznikne mediální společnost, která komplexně pokryje oblasti „B to B“ a „B to C“. Přestože obě společnosti v minulosti již několikrát spolupracovaly, považuje Hasenbeck současné spojení za unikátní. Nově vzniklý subjekt by měl navíc na trhu zastávat dominantní postavení, čímž vznikne zejména prostor pro zvětšení objemu inzerce subjektů z oblasti „Business-to-Consumer“.
Podrobnosti o rozdělení podílů a struktuře nové společnosti se sídlem v Mnichově mají být dojednány v nejbližších dnech. Z dlouhodobějšího hlediska vidí Hasenbeck ve fúzi začátek většího koncentračního procesu na německém publikačním trhu.
-čtk-