Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bloomberg loni zvýšil tlak na konkurenční agenturu Reuters

Redakce MAM20. 1. 2003

Počet předplatitelů zpravodajství informační agentury Bloomberg se loni zvýšil o pět procent na 171.350. Naproti tomu konkurenty, včetně světové agentury Reuters, postihl pokles kvůli výdajovým škrtům v hospodaření firem. Čísla zveřejněná agenturou Bloomberg potvrdila průzkumná agentura Inside Market Data.
Počet platících uživatelů Bloomberg vzrostl i přes omezení výdajů v investičním bankovnictví a vyšší ceny poskytovaných služeb, připomíná list. Celkové tržby agentury Bloomberg se v minulém roce zvýšily na tři miliardy dolarů z předloňských 2,8 miliardy. Tržby samotného zpravodajství vzrostly o 5,7 procenta na 2,75 miliardy dolarů. Jde o jediné údaje, které Bloomberg o svém hospodaření zpravidla uvádí.
Ačkoli nejsou srovnání přesná, výsledky Bloombergu zřejmě zvýší tlak na manažery Reuters, aby dokázali, že jsou schopni pokles tržeb zastavit a udržet své agentuře podíl na trhu. Čísla Reuters pro srovnání nejsou zatím k dispozici, analytici odhadují, že za celý rok počet uživatelů Reuters klesl.
Počet předplatitelů Reuters na tom segmentu trhu, kde si s Bloombergem konkuruje nejvíce, klesl v loňském třetím čtvrtletí o 21 tisíc, tedy o 12 procent. Celoroční výsledky zveřejní Reuters v polovině února. Očekává se, že agentura bude pokračovat v propouštění. Za posledních 18 měsíců snížila početní stav zaměstnanců o desetinu.
John McConville, editor Inside Market Data, potvrdil, že se Bloomberg drží své dosavadní strategie prodávat své služby beze slev. Přestože Bloomberg loni v listopadu služby zdražil o pět procent, počet jeho uživatelů se zvyšuje.

-čtk-

×

Obrat deseti největších řetězců na Slovensku loni stoupl o 37 %

Starší článek

Ve východních Čechách odstartovaly internetové televizní zprávy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více