Blíží se spojení JCDecaux a Europlakatu?

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

n Martin Schreier
Tento týden by měla opět probíhat jednání o případném spojení společností JCDecauxEuroplakat, jak vyplývá z informací, které má časopis Marketing & Media k dispozici. V průběhu tohoto týdne přijede do Prahy Francois- -Guy Sambron, výkonný ředitel JCDecaux pro střední a východní Evropu. Tato fúze navazuje na sloučení společností Europlakat, AvenirEastWest Media a společností JCDecaux a Rencar. O tom, že se již více než roční jednání blíží ke konci, svědčí mimo jiné i události, které se nyní staly v těchto firmách. Od 16. 12. odešel z funkce obchodního ředitele Europlakatu Igor Keblúšek a novým jednatelem této společnosti byl jmenován Pavel Slabý. Stávající ředitelka JCDecaux Katarína Bílková v rozhovoru pro M&M odmítla specifikovat přesný časový horizont sloučení, ale uvedla, že by spojení obchodních oddělení obou subjektů mělo přinést lepší možnost síťového prodeje a zprůhlednění obchodní politiky. Sama Bílková pak pro M&M potvrdila, že s definitivní platností odchází do centrály JCDecaux do Vídně. „Nicméně to neznamená, že se již nebudu v Praze objevovat,“ dodala v telefonickém rozhovoru z Vídně. Evžen Marek, ředitel Europlakatu, pak na otázku M&M uvedl, že společnost má stále dva jednatele a finální fúze Europlakatu a JCDecaux je možná až teprve v řádu měsíců. n
Odchod z Prahy. Ředitelka JCDecaux se stěhuje do Vídně.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.