BBC Prime vysílá s polskými titulky

23. 1. 2003 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní kanál BBC Prime zahájil v těchto dnech vysílání s polskými titulky. Nový program, který je vedle BBC World jedním ze dvou hlavního globálních kanálů BBC vysílaných mimo území Velké Británie, je již nyní dostupný ve více než 200 tisících polských domácnostech. Další rozvoj slibuje rovněž nově podepsaná smlouva s UPC, která je hlavním kabelovým operátorem v Polsku.
BBC Prime vznikla v roce 1995 a je zaměřená na zábavné a vzdělávací pořady. Svůj program šíří ve stovce zemí v Evropě, Africe a na Blízkém Východě. V současnosti je na čtvrté příčce sledovanosti celoevropských kanálů. V České republice je BBC Prime od října 2002 dostupná s českými titulky asi 170.000 domácnostem.
„Polsko je velmi důležitý trh pro BBC Prime,“ uvedl Wayne Dunsford, ředitel kanálů BBC Worldwide pro Evropu, Blízký východ, Indii a Afriku. Program již nyní mohou sledovat diváci prakticky ve všech významnějších polských městech, na základě dohody s UPC se ale rozšíří ze současných 200.000 na zhruba jeden milion domácností.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.