Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ATO: V roce 2002 rostla sledovanost Primy a ČT2 na úkor Novy

Redakce MAM17. 1. 2003

V roce 2002 rostl na trhu celoplošných televizí podíl televize Prima a ČT2 na úkor Novy. Prima za loňský rok získala 2,75 procentního bodu a ČT2 1,12 bodu, zatímco Nova ztratila 3,5 bodu. ČT1 podíl klesl o 0,3 bodu. Nova je však stále nejsledovanější televizí s podílem na trhu 44,23 procenta. Z analýzy, kterou z peoplemetrových dat zpracovala Asociace televizních organizací, vyplývá, že loni za Novou následovala ČT1 s 21,26 procenta, Prima s 20,33 a ČT2 s 8,67 procenta.
Prima měla nejvyšší průměrný podíl ve čtvrtém čtvrtletí, kdy vysílala normalizační seriál Žena za pultem, který měl vysokou sledovanost. Podíl Primy však postupně roste již několik let. Například v roce 2000 měla Prima 16,55 procenta trhu a loni již přes 20 procent.
ČT1 měla nejvyšší podíl na trhu ve třetím čtvrtletí, kdy získala 22,5 procenta. Nova byla nejsledovanější v prvním čtvrtletí, kdy měla 44,88 procenta. ČT2 překročila díky přenosům ze zimních olympijských her a mistrovství světa v hokeji v prvním i druhém čtvrtletí desetiprocentní hranici. Satelitní a kabelové televize se stále pohybují kolem pěti procent. Jejich celoroční podíl loni stagnoval na 5,51 procenta.
Na ČT1 vedl hlavní zpravodajský pořad Události 13. srpna, tedy v době katastrofálních povodní v ČR. Zprávy na ČT1 tehdy vidělo 27,1 procenta, což je 2,286 miliónu lidí starších 15 let, a 56 procent těch, kdo se v tu dobu dívali na televizi. Na ČT2 mělo nejvyšší průměrnou sledovanost (32,5 procenta) Olympijské studio 20. února, kdy Rusko vyřadilo České hokejisty z turnaje. Vidělo ho 2,779 miliónu lidí, což bylo 71,9 procenta těch, kdo v danou chvíli seděli u obrazovek.
Na TV Nova měly loni nejvyšší sledovanost Televizní noviny 6. ledna, které vidělo 43,4 procenta lidí, což je 3,649 miliónu diváků. Na Novu se tak dívalo 77,43 procent lidí, kteří v tu chvíli sledovali televizi.
Nejvyšší sledovanost na Primě měl seriál Žena za pultem, který 31. října vidělo 23,9 procenta tedy 2,015 miliónu lidí starších 15 let. Na Ženu za pultem se tak dívalo 46,18 procenta všech, kdo měli v době vysílání zapnutou televizi.

-čtk-

×

Unie vydavatelů si stěžuje Radě ČT na pořad Klekánice

Starší článek

Nevyžádaná pošta způsobuje ve světě ztráty miliard USD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více