ATisk a TV společně
Mediální zastupitelství Big partnership media (BPM) začne v tomto týdnu nabízet klientům speciální balíček, jenž spojuje dva odlišné mediatypy — tisk a televizi. Nabídka s názvem BMP Young Total, která chce oslovit zejména mladší publikum, zahrnuje tři časopisy (&MusiQ, 2b3 a Muscle&Fitness) a televizní Stanici O. Balíček je koncipován na jeden měsíc a klient za něj zaplatí 399 tis. korun. Společná nabídka tisku a televize, se kterou BPM přichází, je na českém trhu vůbec první aktivitou při prodeji inzerce, která chce těžit ze synergie dvou odlišných médií. mav
Podobné zprávy


Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef


Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku


Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

