ATisk a TV společně

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální zastupitelství Big partnership media (BPM) začne v tomto týdnu nabízet klientům speciální balíček, jenž spojuje dva odlišné mediatypy — tisk a televizi. Nabídka s názvem BMP Young Total, která chce oslovit zejména mladší publikum, zahrnuje tři časopisy (&MusiQ, 2b3 a Muscle&Fitness) a televizní Stanici O. Balíček je koncipován na jeden měsíc a klient za něj zaplatí 399 tis. korun. Společná nabídka tisku a televize, se kterou BPM přichází, je na českém trhu vůbec první aktivitou při prodeji inzerce, která chce těžit ze synergie dvou odlišných médií. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.