Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Za novoročenky utratí firmy v grafických studiích každý rok tisíce Kč

Redakce MAM5. 12. 2002

Za novoročenky a vánoční přání jsou firmy ochotny každý rok vydat tisíce korun. Počet přání, které si objednávají, se většinou pohybuje kolem několika set, vyplývá ze zjištění ČTK mezi grafickými studii. “Firmy si nechávají dělat zhruba 200 až 500 kusů přání. Některé ale i více než 1000,” řekl například majitel firmy Studio Press Václav Korejtko. Dodal, že více přání si nechávají dělat větší firmy zejména z oboru informačních technologií.
Za vánoční přání firmy utratí v průměru šest tisíc korun, řekla Andrea Ředinová ze společnosti Abalon. “Máme ale i firmy, které utratí až 100 tisíc korun,” dodala s tím, že zakázky se pohybují mezi sto až 5000 kusy přání.
Novoroční přání je možné zvolit již hotové, nebo si nechat udělat originální. Autorské novoročenky přitom podle Pavla Šípa ze společnosti City Studio nemusí vyjít o mnoho dráž. “Kolem tisíce kusů už je rozdíl mezi novoročenkou konfekční a autorskou zhruba tři koruny na přání,” uvedl Šíp. Podle zkušeností firmy zákazník vydá na novoročenky deset až 80 tisíc korun.
Stále více firem údajně upouští od požadavku, aby motivem novoročního přání byla Praha. “Požadují spíše něco nadprostorového a nadčasového,” uvedl Korejtko. Firmy dnes podle něj žádají exkluzívní přání, které je zároveň jedním ze způsobů jejich prezentace.
Firmy pak vedle klasických novoročenek mohou překvapit i netradiční formou přání v podobě dárkové lahve dobrého moku. Některé volí i CD s vánoční hudbou.

-čtk-

×

SIMAR řeší otázku důsledných kontrol výzkumu

Starší článek

Uživatelů internetu přibývá, ve 3.čtvrtletí jich bylo 2,4 miliónu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více