Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vlajková loď Bohemky v novém designu

Redakce MAM9. 12. 2002

V samotném závěru letošního roku přichází společnost Bohemia Sekt s novým designem své „vlajkové lodi“. – sektu Louis Girardot . Cílem změny je zdůraznit prémiové postavení tohoto produktu. S využitím nové lahve, atypického tvaru etikety a exkluzivního dárkového kartonu má být určen pro výjimečné slavnostní příležitosti.
Louis Girardot brut je sekt vyrobený za použití klasické francouzská metoda kvašení v láhvích z Moravských vín, která se urodila na Pálavě. Cuvée tvoří odrůdy Chardonnay, Rulandské bílé a Ryzlink rýnský.
Sekt Louis Girardot brut byl veřejnosti poprvé představen v roce 1995 v pražském hotelu Hilton. V roce 1996 byl spolu se sektem Chateau Radyně podáván při slavnostní večeři pořádané prezidentem Václavem Havlem u příležitosti návštěvy královny Alžběty II. v Praze. Samotná značka je poctou francouzskému vinaři Louisovi Girardotovi, který působil na přelomu čtyřicátých a padesátých let ve Starém Plzenci, a kromě podnikání bylo cílem jeho mise předat českým vinařům přímo v provozu zkušenosti z výroby šampaňského.

-bob-

×

Uživatelé internetu požadují, aby Český Telecom snížil ceny

Starší článek

Světový prodej mobilních telefonů letos oživí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více