Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vidal Sassoon Wash & Go v Británii končí

Redakce MAM5. 12. 2002

Procter & Gamble se rozhodl vymazat z britského trhu svou značku vlasové kosmetiky, i nám dobře známý Vidal Sassoon Wash & Go. Utlumování značky staré 28 let už začalo. Konec brandu souvisí s akvizicí kosmetického rivala Clariol v květnu loňského roku, po které se P&G rozhodl přeskupit portfolio svých značek vlasové kosmetiky a soustředit se zejména na globální brandy Pantene a Herbal Essences. Nadále však zůstane značka zachována pro prodej prostředků určených profesionálním kadeřníkům.
Procter & Gamble koupil Vidal Sassoon Wash & Go v roce 1985 od firmy Richardson – Vicks. Před dvěma lety prošel brand relaunchem, při kterém došlo ke změně jména na VS Sassoon. O propagaci výrobků VS Sassoon se ve Velké Británi starala Leo Burnett.

-jj-

×

Nova má zaplatit pokutu za Železného skrytou reklamu na Korunní

Starší článek

KFC v Británii bez Ogilvy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více