Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrhy Brno letos zvýšily podíl na trhu na 62 procent

Redakce MAM16. 12. 2002

Téměř 442 tisíc metrů čtverečních výstavní plochy pronajaly letos Veletrhy Brno, lídr oboru v České republice. Bylo to o 11,6 procenta více než loni a podíl firmy na českém auditovaném trhu dosáhl 62 procent. “Letošní rok patřil k silným, zvedly jej projekty s dvouletou periodicitou,” řekl generální ředitel firmy Jiří Škrla.
V segmentu mezinárodních veletrhů znamená brněnských 42 akcí celkem osm desetin tržního podílu. Podle Škrly se jen mírně zvedl počet vystavovatelů na 12.584 firem, zatímco na Výstaviště letos přijelo přes 1,04 miliónu návštěvníků, což je meziročně o 14,5 procenta více. Výrazně se zvedl podíl zahraničních návštěv z Polska a Rakouska, ale i z Maďarska a ze Slovenska.
Injekcí a vzpruhou do podnikání bude vstup země do Evropské unie, což však přinese zřejmě i ostřejší konkurenci. “V EU je spousta šancí nejen pro nás, ale i pro Brno,” uzavřel Škrla.
Předběžné výsledky hospodaření počítají letos s celkovými výnosy 1,8 miliardy při hrubém zisku 132 miliónů korun. Srovnání s minulým rokem je metodicky problematické, protože v účetním roce se uskutečnila fúze firem se zcela samostatným hospodařením. Veletrhy letos investovaly do obnovy majetku asi 129 miliónů Kč.
Veletrhy Brno jsou od 31. října 2001 právním nástupcem a.s. BVV, která zanikla bez likvidace. Fúzí získala majoritní podíl 64 procent německá veletržní správa Messe Düsseldorf, významným akcionářem je s 34 procenty město Brno. Firma letos v žebříčku Czech TOP 100 skončila na devátém místě.

-čtk-

×

Francouzi platí za vysokorychlostní internet paušál 30 eur měsíčně

Starší článek

Zákon o kontrole informací na internetu má v USA hodně odpůrců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více