Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrhy Brno chtějí do tří let zvýšit svůj podíl na trhu o 5 %

Redakce MAM30. 12. 2002

Posílit svůj podíl na českém trhu o pět procent chce do sezóny 2005/2006 a.s. Veletrhy Brno, lídr výstavnických služeb v ČR. Jeho podíl na auditovaném trhu by tak měl dosáhnout 67 procent. V příštím roce uspořádá firma ve svém areálu 27 projektů a další dva v Praze. Ve srovnání s letošními dvaačtyřiceti veletrhy bude opět patrný přechod některých akcí na víceletou periodicitu, řekl generální ředitel Jiří Škrla.
Novinkou roku 2003 bude podle něj Mezinárodní veletrh gastronomie, hotelových služeb a veřejného stravování G+H, který se bude konat v květnu společně s veletrhem Embax-Print. V jarním termínu firma připravuje také Celostátní setkání elektrotechniků spolu s doprovodnou výstavou. Veletrh Autosalon doplní o expozici “Vize budoucnosti – jak se rodí auto”. V rámci zbrojařského veletrhu Idet se chystá i setkání zemí nově přijatých do NATO.
“Dlouhodobým cílem podniku je udržet pozici vedoucí domácí a středoevropské veletržní správy,” uvedl dále Škrla. Zatímco letos firma investovala do obnovy majetku 129 miliónů Kč, v roce 2003 by si měla výstavba nového pavilónu F vyžádat asi o 300 miliónů korun více. Zájmem společnosti je i další posílení návštěvnosti odborníků, která se v minulých letech pohybovala kolem sedmdesáti procent, doplnil.
K posílení zájmu vystavovatelů hodlá brněnská firma dále prohloubit spolupráci se svým 34procentním vlastníkem, městem Brnem. Chce využít společnou tuzemskou i zahraniční propagaci a v dopravní infrastruktuře usilovat o větší propustnost dálnice D1. Veletrhy i město chtějí udržet i letecké spojení se světem. Letos byly nejvíce užívanými destinacemi Brusel, Düsseldorf, Paříž, Curych a Frankfurt.
V letošním roce pronajaly Veletrhy Brno téměř 442.000 metrů čtverečních výstavní plochy, což bylo o 11,6 procenta více než loni. Počet vystavovatelů se zvedl jen mírně na 12.584 firem a předběžné výsledky hospodaření počítají letos s celkovými výnosy 1,8 miliardy Kč při hrubém zisku 132 miliónů korun. Majoritním vlastníkem je německá veletržní správa Messe Düsseldorf.

-čtk-

×

Plzeň neodkoupí nejstarší českou známku potravinářských veletrhů

Starší článek

Letošní návštěvnost kin bude proti loňsku nepatrně vyšší

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více