Ve středu vychází veletržní příloha HN

2. 12. 2002 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve středu 4.prosince vychází v Hospodářských novinách tradiční veletržní příloha, kterou už dvanáct let každoročně připravuje reklamní agentura Progres Partners Advertising. Letošní dvaatřicetistránková příloha bude poprvé zveřejňovat také přehled auditovaných a neauditovaných akcí v České republice.
Kromě toho příloha obsahuje přehled všech výstav a veletrhů konaných v České republice v roce 2003, kontakty na jednotlivé veletržní správy a řadu dalších informací z veletržního prostředí.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.