Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Už pošesté představí AICP Show nejlepší reklamní spoty

Redakce MAM18. 12. 2002

Uměním 30 vteřin jsou nazývány reklamní spoty. Už pošesté se ty nejlepší z nich z USA a České republiky představí 19. prosince večer v pražském Veletržním paláci na tradiční AICP show 2002. “Třicetivteřinové příběhy, které diváci uvidí, patří k tomu vizuálně, dramaturgicky, zvukově i výtvarně nejzajímavějšímu, co v letošním roce vzniklo v USA i České republice. Bude předvedena řada spotů, které zvítězily v mezinárodních přehlídkách a posunuly hranice audiovizuálního umění,” řekla Petra Šamonilová z pořádající společnosti Milk & Honey Films.
Ve zhruba hodinovém pásmu amerických reklam budou ve 23 kategoriích uvedeny vždy tři nejlepší reklamy, oceněné letos v Metropolitním muzeu umění v New Yorku. České pásmo nabídne čtyři desítky reklam.
“Ve druhé části večera živě vystoupí skupina Support Lesbiens,” dodala Šamonilová. Cílem tohoto v posledních letech každoročního projektu je podle ní prezentace reklamní tvorby jako svébytné umělecké disciplíny a vrcholné setkání významných osobností a tvůrců z oblasti filmu, reklamy a marketingu České republiky.
Na večeru budou uvedeny nejkreativnější snímky Asociace nezávislých producentů televizní reklamy (AICP), která vznikla v roce 1972 v New Yorku. Dnes produkuje přes 80 procent reklam vysílaných v USA. Nad výběrem dohlíží jury, složená ze zástupců dalších dvou spolupořádajících profesních sdružení – Asociace producentů v audiovizi (APA) a Art Directors Club (ADC). Dalším sdružením, které se akce účastní, je Asociace komunikačních agentur (AKA).

-čtk-

×

Operátoři: Telecom zdržuje zavedení internetu přes ADSL

Starší článek

RFE/RL bude mít asi nový objekt, stěhování nezaplatí ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více