Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Unilever prodává palmové plantáže v Malajsii

Redakce MAM3. 12. 2002

Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever prodá podíl v palmových plantážích v Malajsii za 150 miliónů eur tamní společnosti Palmco. Tento krok je součástí restrukturalizačního plánu společnosti, jehož cílem je zaměřit se pouze na 400 hlavních značek, informoval koncern, který působí také v Česku.
Prodávané jmění v Malajsii zahrnuje více než 20.000 hektarů palmových plantáží ve východní a západní části země. Velikost podílu určeného na prodej však Unilever nezveřejnil. Dohoda podléhá schválení akcionářů Palmco Holdings Bhd a měla by být dokončena na počátku roku 2003.
Třetí největší potravinářský koncern na světě se rozhodl prodat veškeré aktivity, které nejsou v souladu s jeho novou strategií, a zaměřit se pouze na nejúspěšnější spotřebitelské značky. Do roku 2004 chce společnost zvýšit roční tržby o pět až šest procent, napsala agentura Reuters.
Výrobce polévek Knorr, mýdla Dove a pracího prášku Omo zvýšil ve třetím čtvrtletí zisk meziročně o 17 procent na 1,2 miliardy eur. Odbyt 400 nejsilnějších značek ve stejném období stoupl o 5,4 procenta.
Unilever ČR je s 1300 zaměstnanci a obratem 7,3 miliardy korun jedním z nejvýznamnějších výrobců potravin a spotřebního zboží v České republice. Kromě centrály v Praze má také výrobní závody v Nelahozevsi (rostlinné tuky, mýdla, kosmetika) a Zábřehu na Moravě (majonézy, instantní produkty). Firma investovala v Česku za deset let pět miliard Kč.

-čtk-

×

Talíř svolal mediální komisi, rada bude vysvětlovat, co dál s ČT

Starší článek

Rada by měla rozhodnout o Železného skryté reklamě na Korunní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více