TESmedia nebude v příštím roce zdražovat připojení k internetu

4. 12. 2002 11:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost TESmedia nebude v příštím roce zvyšovat cenu za připojení k internetu přes rozvod kabelové televize. Sdělil to obchodního ředitel firmy Dušan Jelínek. Cenu neovlivní ani zvýšení rychlosti připojení od prosince ze 128 na 200 kilobitů za vteřinu, respektive z 256 na 350 kb/s.
Společnost nabízí připojení na internet základní rychlostí 200 kilobitů za vteřinu za 999 korun. Konkurenční UPC v září zvýšila cenu připojení rychlostí 128 kb/s o desetinu na 1080 korun. Vedle přístupu na internet přes kabel nabízí TES i bezdrátový přístup v pásmu 3,5 GHz.
TESmedia je třetí největší tuzemskou kabelovou televizí se zhruba 84.000 zákazníky. Z nich má zhruba 45.000 možnost přístupu na internet. Internet využívá mezi dvěma až pěti procenty klientů podle lokality. „Počet našich uživatelů internetu se zvyšuje čtvrtletně o 20 procent,“ uvedl Jelínek. Firma nabízí služby v Praze a severních Čechách a do rozvoje sítí investovala přes miliardu korun.
Antimonopolní úřad nyní zkoumá žádost TESmedia a druhé největší kabelové televize Intercable o spojení. Rozhodnutí by mělo podle Jelínka padnout ještě před koncem roku. Intercable nedávno ovládla skupina vedená JP Morgan, která má podíl i v TESmedia. Na trhu by tak vznikl subjekt se zhruba 270.000 zákazníky. Největší UPC má asi 360.000 klientů.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.