Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Starcom a Médea spojují nákup

Redakce MAM9. 12. 2002

Mediální agentura Starcom Mediavest Group, člen mezinárodní sítě Bcom3/Publicis Group, se dohodla na koordinaci mediálního nákupu s mediální agenturou Médea, členem španělské mediální sítě MPG (Media Planning Group, která mezinárodně pracuje např. pro Reckitt Benckiser, Citroën, Peugeot či Societte Generale).
Pro časopis M&M to v pátek odpoledne potvrdil jak ředitel Starcom Mediavest Group Karel Vágner, tak i ředitel Médey Jaromír Soukup s tím, že jméno nového sdružení bude Media view. Zatímco mediální agentura Starcom Mediavest Group by po říjnovém zániku sdružení Target Media (sdružovalo agentury WPP – The Media Edge, MindShare, CIA a Starcom Mediavest Group) nakupovala média v příštím roce samostatně, Médea se pro vznik tohoto poolu rozešla se stávajícím mediálním sdružením agentur CPM Media (sdružení s mediální agenturou HMS Carat). Jaromír Soukup, ředitel Médey, zdůvodnil rozchod s CPM dlouhodobějšími neshodami s mediální agenturou HMS Carat, které vyvrcholily v poslední době. Hlavním motivem pro vznik tohoto mediálního uskupení podle vyjádření obou ředitelů je především snaha vytvořit protiváhu
k stávajícím mediálním poolům na trhu (Group MindShare Edge – agentury sítě WPP, sdružení Magna – UM Prague, Universal McCann, PanMedia a Initiative Media).
Oba ředitelé již uzavřeli dohody o rámcových mediálních smlouvách na příští rok s hlavními mediálními domy. Celkový obrat za rok 2002 obou těchto mediálních agentur přesáhne podle údajů Asociace komunikačních agentur hranici 4,2 mld. Kč. Pro příští rok lze přitom i přes stagnující situaci na reklamním trhu očekávat u tohoto poolu výrazný nárůst celkového obratu, a to hlavně díky vítězstvím Médey v několika zásadních tendrech v poslední době (např. ČEZ).
Rudolf Novák, CEO group HMS & Carat, se k rozchodu v rámci CPM nechtěl vyjadřovat s tím, že je to jako v každém vztahu: Když skončí, nemá cenu se k němu vracet.
-dak-

×

Economia a Economia Online připravila společné produkty pro čtenáře a inzerenty

Starší článek

Ostravské televizní studio ČT vypisuje konkurz na nového šéfredaktora

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více