Springer a Kirch nedokázali urovnat spor

17. 12. 2002 11:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednání mezi německou mediální společností KirchMedia a vydavatelem Axel Springer Verlag skončilo nezdarem. Firmy se přitom snažily o mimosoudní vyrovnání ve sporu, který se točí kolem prodejní opce za zhruba 767 miliónů eur.
„Mimosoudního vyrovnání jsme nedosáhli,“ řekl mluvčí mediální firmy KirchMedia. Springer přitom už v lednu uplatnil opci, která mu umožnila firmu KirchMedia přinutit k nákupu podílu v ProSieben za zhruba 767 miliónů eur.
Společnost Kirch trvá na tom, že na uplatnění prodejní opce nebyl právní nárok. Soud jí dal ale do 17. prosince ultimátum na to, aby se s firmou Axel Springer mimosoudně vyrovnala. Soud by měl tudíž rozhodnout v úterý.
Společnost Axel Springer Verlag v Německu vydává například vlivný list Bild Zeitung, působí ale i v České republice. Axel Springer Praha vydává časopisy Playboy, Svět Motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.