Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnosti Pinelli a Explosia ukončily spor o značku Semtex

Redakce MAM16. 12. 2002

Výrobce energetických a isotonických nápojů Pinelli uplynulý týden ukončil sedm let trvající soudní spor s a.s. Explosia (dříve Aliachem Semtín) o značku Semtex, kterou užívá pro jeden ze svých výrobků. Na základě jednání získala Pinelli výhradní licenční smlouvu na výrobu nápoje Semtex v následujících dvou letech. Potom bude mít přednostní právo na její odkup. Sdělili to jednatelé společnosti Pinelli Stanislav Hruška a Milan Vik.
Obě strany se současně dohodly, že ukončí soudní při o značku formou majetkového vyrovnání.
Pro společnost Pinelli je dosažení dohody s producentem trhavin Explosií velmi významným krokem. Nápoj Semtex je totiž nosným výrobkem podniku. Na celkovém prodeji energetických nápojů z produkce Pinelli, který se ročně pohybuje kolem deseti miliónů kusů, se Semtex podílí až 70 procenty. Je také zajímavým vývozním artiklem, protože si našel zákazníky na Slovensku, v Polsku, v Rusku, v Izraeli, Kolumbii i v dalších zemích.
Ani ukončením soudního sporu s Explosií však zatím boj Pinelli o značku Semtex na trhu neskončil. Bezprostředně po uzavření licenční smlouvy se objevily v tuzemském prodeji plagiáty nápoje. Potvrdilo to i šetření České zemědělské a potravinářské inspekce.
Pinelli je českou firmou založenou v roce 1993. Zpočátku se orientovala na ovocné nápoje a nektary. Od roku 1995 se zaměřuje na výrobu energetických nápojů. Produkuje také přípravky autochemie. Společnost zaměstnává zhruba 50 lidí a její roční tržby se v posledních třech letech pohybují kolem 120 miliónů korun.

-čtk-

×

Ostravské studio ČT propustí šéfa zpravodajství Petra Bohuše

Starší článek

Deutsche Telekom prodal podíl v Eutelsatu za 210 miliónů eur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více