RadioMobil snížil po stížnosti spotřebitelů cenu SMS v soutěži

19. 12. 2002 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Mobilní operátor RadioMobil snížil po stížnosti Sdružení na ochranu spotřebitelů cenu krátkých textových zpráv SMS v rámci soutěže Melouny se valí z pěti korun na úroveň ceny podle tarifu zákazníka. Firma snížení cen zákazníkům zpětně vyrovná za již odeslané SMS, uvedl mluvčí Jiří Hájek.
Sdružení na ochranu spotřebitelů si nedávno stěžovalo, že RadioMobil při upoutávkách na soutěž klame veřejnost, když nesděluje vyšší cenu za odeslanou SMS. „Jsme nuceni uznat, že v případě soutěže Melouny se valí jsme dostatečně nevyužili všech dostupných informačních kanálů. Někteří zákazníci tak mohli soutěžit, aniž byli seznámeni s úplnými soutěžními podmínkami,“ uvedl generální ředitel Roland Mahler.
Zpětné vyrovnání cen za tyto SMS se uskuteční do konce ledna 2003. Informace o přijatých opatřeních zákazníci získají na infolince 4603.
V soutěži Melouny se valí RadioMobil od začátku prosince slibuje miliónové výhry vylosovaným zákazníkům, kteří mu pošlou SMS se správně vyplněným heslem, jež vyhlašuje pro každý den.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.